Helg..igen

Ja nu är det helg igen. Förstår inte att det går så fort!
Har jobbat 13.30-18 idag och det gick riktigt bra. Sålde bra och hade bra med kunder inne. Ska jobba imorn också så hoppas det blir lika mycket då. Synd bara att man ska jobba när det är så fint väder ute, men får hoppas att det håller i sig. Tog en promenad hem från jobbet idag, fick skjuts av Jerry dit för att jag ville ta en promenad hem :)
Sen tog jag och slängde i mig lite "mat" och sen tog jag bilen och hämtade upp mamma, lilebror och Angelica för vi åkte till Alkvettern och kollade när Micke spelade fotboll...Var ju underbart att hinna njuta av solen litegrann i alla fall.

Nu så är jag hemma. Tobbe följde med mig hem så jag har lite sällskap.
Ska gå ut till honom nu igen och vara social. Skriver nog mer imorn :)
Ha de så bra..Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0