Läggdags

Japp nu är det läggdags. Har hunnit fixa naglarna för imorn också, fik bli fransk manikyr med lite snygga nagelstickers!
Lyxade även till det och fixade tånaglarna också så nu är man riktigt fin :)

Imorn så ska Jerry och jag till Svenska hem. Ska kolla om det går att göra om våran soffa...Hoppas!
Skulle vara så skönt om det gick så man slipper ha den stånas framför balkongdörren, det blir ju inte så snyggt. Vill ju inte göra mig av med soffan heller helst eftersom det är världens skönaste soffa och det får plats jätte mycket folk i den!

Efter att vi kollat det ska vi hem och fixa i ordning oss för att fira "mormor" som fyller 75 år. Micke och Angelica kommer och hämtar oss vid 13.40 tror jag. Vill inte köra för mycket med bilen nu förrnens den är helt lagad!

Nu ska jag borsta gaddarna och fixa kissarna.
Natti natti & sov så gott...Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0