Lördag

Nu så var lördagen slut. Har nyss kommit hem från Micke och Marinette, (Angelicas mamma och pappa), har varit där och grillat och umgåtts bara. Var ju hur underbart som helst när man kunde sitta ute och äta i bara linne, imorn så ska jag gå upp vid 10-tiden och gå ut och lägga mig i solen så jag får lite färg. Är ju bäst att passa på nu när det är så fint väder och när man är ledig. Idag jobbade jag ju till 15 så då hann jag inte med att sola nått.

Måste i alla fall tacka för en trevlig lördag kväll. Hoppas att Jerry kan vara med nästa gång bara!
Men det ska vi nog kunna se till...Nu blir det att kolla på Robinson finalen på datorn. Missade ju den förut så får kolla här istället men det går ju lika bra det, är ju nästan bättre för då slipper man ju reklamen :)
Hoppas att det blev Anna eller Jarmo som vann...

Natti natti & sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0