Lördag

Mmm..känns så konstigt att det "bara" är lördag. Så skönt att vi var till Ullared igår och inte idag för nu har man både lördag och söndag på sig att göra annat och vila upp sig :)

Ikväll ska jag i alla fall till Micke och Angelica och grilla. Ska bli mysigt! Köpte med någon benfri kotlett som var färdigmarinerad förut och så majskolv förståss...mums! Tar nog med mig digitalkameran ikväll för känner att jag vill dokumentera litegrann. Jag får återkomma senare om kvällen, får se om det blir idag eller imorn. Får verkligen be om ursäkt för att jag varit en dålig bloggare känner jag...Hoppas att ingen slutar läsa min blogg för det nu bara, men ibland har man ingen ork eller lust att uppdatera varje dag, spciellt som det inte händer så mycket!

Ha en underbar lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0