Måndag

Nu har vi blivit av med soffan, Frida och Tommy fick köpa den till ett mycket bra pris :)
Har jobbat 10-14 idag men det gick inte vidare fort. Förstår inte att 4 timmar kan gå såååå sakta! Idag så tog jag en promenad till jobbet, blir lite krångligt att cykla med paraply.
Nu så är jag hemma hos mamma och pappa...blir terrad av lillebrorsan..haha!
Måste ju störa honom lite nu när jag ändå är här.
Ska tigga lite mat av dom också eftersom Jerry är iväg till Kristinehamn på kurs, tror han får mat där!
Får se vad vi ska hitta på för mat bara, ska nog fråga mamma om vi kan åka och handla sen också för behöver lite film och yoghurt. Har ju fortfarande ingen bil..suck!
Är faaanimej hela 9 dagar kvar tills vi ska lämna in den, sen får vi hoppas att den håller lite längre. Ska ju snart besikta den också :(

Nej nu ska jag gå och vara lite social :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0