Måndag..igen

Jaha då var det måndag igen. Har hunnit med en del idag i alla fall men fortfarande mycket som jag ska fixa. Var iväg och handlade med Jerry förut direkt efter jobbet sen blev det matlagning...Mos och korv..mums!
Nu håller jag på att tvätta så ska ner och slänga i en ny maskin och hänge upp lite på tork :) Sen emellan maskinerna så tänkte jag dammsuga och städa här hemma för fy vad skitigt det är. Nu är det på tok för många dammråttor som springer omkring så nu ska jag utrota dom..Haha..nu kan dom inte gömma sig ;)
Sen ska jag även hinna med att vika i ordning kläderna i mina lådor. Har rensat ur lite kläder så måste vi om och göra snyggt bland dom kläderna som blev kvar. Så jag har fullt upp idag.
Har även bokat Bodypump men hamnade som reserv så då tappade jag sugen då är det ju bättre att jag fixar här hemma istället. Ska boka spinning imorn i alla fall så att man får röra lite på sig!

Nej tvättstugan nästa..Skriver mer sen!
Ha de fint..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0