Ny duschad

Ja nu har jag precis kommit ut ur duschen. Var ju till Aggerudsspåret efter jobbet och gick ett varv, fick med mig lillebrorsan också så jag fick lite sällskap. Har ju fått låna Emmas bil nu också fram till tisdag så nu kunde jag ju ta mig dit...Tack Emma! (www.emmafridaelisabeth.blogg.se)

Nu så sitter Tobbe och spelar tv-spel och jag ville bara sätta mig och skriva av mig litegrann.
Har ju jobbat på Leklådan idag och det var riktigt kul, tiden bara sprang iväg. Jag la i lite varor och plockade bort dom och sen var det en del kunder inne också :) Vissa trevliga och vissa mindre trevliga...men men, sånt mna får ta som kassörska. Dom flesta var i alla fall trevliga så de räddade min dag...Tack!

Just nu så vill jag bara att de ska ringa från Elgiganten imorn och säga att min telefon har kommit. Vet juh vad jag kommer att göra imorn kväll i så fall efter spinningpasset..
Nej nu ska jag gå och vara lite social!

Hej då för idag...kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0