Onsdag

Gud va skönt..har jobbat 12-16 idag och det var jätte mycket att göra idag. Det var mycket kunder inne och så hade det kommit varor från Emmaljunga :) Byggde en vagn som en kund ska komma och hämta idag och sen la jag in det mesta som kommit också...duktig!

Nu så är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar. Jag gör gös och potatis...Mums filibabba!
Fanns inte så mycket potatis så vi får dela broderligt på det som är, men jag kan ju äta mycket fisk så det går nog bra!
Ikväll så ska vi iväg på bio också med Angeline, Mathias, Frida och Tommy. Ska kolla på "Änglar och demoner". Hoppas det är en bra film. Den första var ju helt ok, men kommer inte ihåg så mycket av den. Är ju så längesen som jag kollade på den. Innan vi ska till bion så ska vi till Mc Donalds först...Angeline och Mathias kommer och hämtar oss så får vi åka med dom...Tur man har snälla kompisar och föräldrar som ser till att man kan ta sig överallt.

Nej nu är det dags att gå och ösa gösen igen...
Smakar så himla gott med gös man gör i ugn, speciellt när det är pappa som har fiskat den också :)


Vad ska ni göra idag?
Vem är det som skrivit anonymt till mig?
Blir juh så himla nyfiken :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Maja Gräddnos.



Hoppas gösen smakade bra.



Kram Pappa.

2009-05-20 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0