Onsdag

Då var det redan slut på onsdagen. Har hunnit med en del idag i alla fall.
Jobbade på Barnvagnen idag kl.10-18, sen efter det cyklade jag hem och bytte om, var dags att gå ett varv i Aggerudsspåret idag igen. Var Jerry och jag idag så han sprang och jag gick, men jag provade att springa litegrann också...det gick hyffsat i alla fall men långt ifrån nöjd med det jag orkade..jaja, får försöka bättra mig men känns som om det inte är prio ett. Är nöjd med min träning annars så det blir en bonus när jag orkar springa ett helt varv :)

Efter träningen så åkte vi och hämtade mamma och sen åkta vi till Willys och handlade litegrann. Blev en del, bl.a så köpte jag hårfärg så nu ska jag bli mörk igen...Jerry ska hjälpa mig imorn för idag blev det för sent. Har kollat på fotboll och bara legat och mösigt :) så det ska vara när båda är hemma på kvällarna..eller va säger ni??

Imorn kl.10 ska vi till våran nya lägenhet och ta lite mått på balkogen med en som ska glasa in åt oss. Hoppas det går bra och att de har tid att göra det ganska så fort så katterna kan flytta in med oss ganska snabbt. Skulle kosta ca.14.000 kr att fixa det men det tycker jag inte var så farligt. Vi hade räknat mellan 10.000-20.000 så det var ju ingen fara. Tänker inte ens diskutera om det är mycket pengar för det är värt mycket för oss. Skulle aldrig förlåta mig själv om katterna skulle ramla ner från balkongen...3:e vången och asfalt under så då kan man ju lista ut hur det skulle sluta!
Nåja..nog tjatat om det. Efter vi fixat det ska vi hämta Emma och dra till Träningslagret. Ska köra ben imorn i gymmet, får väl se om jag kan gå till helgen..haha!

Nej nu blir det kudden nästa...
Godnatt och sov så gott!




Föresten nu är det bara 10 dagar kvar om jag räknat rätt, 9 om man säger att det är torsdag nu :)

Kommentarer
Postat av: Lillebror

vem bryr sig om du inte springer varvet runt? du tränar så mycket hårdare än nån annan så du ska absolut inte vara besviken :) Älskar dig syrran <3

2009-05-28 @ 13:43:36
Postat av: Karin

Vilken gullig lillebror =)

2009-05-29 @ 05:36:51
URL: http://lillak24.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0