Onsdag

Nu är onsdagen slut, eller det har den ju varit ett tag nu men skit samma :)
Har jobbat 10-18 idag, men fy tusan...Vart är alla folk/kunder!? Tur i alla fall att vi fick varor idag så det fanns lite att plocka med, trodde nästan inte att jag skulle orka till klockan 18 för idag gick det verkligen inte fort. Det var helt OK fram till lunch men efter det så blev det att plocka med varor i lugn och ro..nästan inga kunder!

Direkt när klockan blev 18 så stängde jag på Barnvagnen och sen hoppas jag på cykeln och hemåt. Bytte bara om till träningskläder och sen åkte Jerry och jag till motionsspåret vid hembygdsgården. Jag gick ett varv och Jerry sprang...Fasiken vilken fart jag fick upp. Går mycket lättare när man lyssnar på musik, känner mig redan peppad för att gå igen. Kanske blir i helgen :)

Efter promenixen så åkte vi hem och fixade mat..Blev tacos idag!
Sen har vi bara mösit hela kvällen och nu blir det hoppa i säng. Vi ska inte ställa nån väckarklocka imorn..SKÖNT!
Morgondagens planer blir gymmet och köra triceps och bröst, sen hem och gå ut med kissarna. Sen på kvällen ska vi åka och hälsa på Ulla och Jan om det passar. Hoppas det för det var evigheter sen som vi var där och hälsade på.

Nej nu orkar jag inte skriva mer...
Natti natti...Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0