Sådär ja..

Nu har jag varit iväg och beställt en ny telefon, fick bli den som jag visade er i tidigare inlägg. Den skulle komma hem på tisdag så nu längtar jag tills dess...får sticka dit innan jag börjar jobba kl.14, bara den har hunnit komma tills dess.

Nu är i hemma hos Ann och Bosse, åkte hit tidigt idag för Jerry ville jämna ut sin solbränna men det blev inte så mycket med det för var inget vidare solväder...Solen är ju framme men det är ingen direkt värme.

Ska alldeles straxt äta mat..tror det blir potatis och falukorv..det blir grejer det.

Jag skulle ju ha kört pump idag också men tror jag ska avboka det för är inge sugen alls, ska boka spinning till tisdag istället och imorn så får det bli en promenad tänkte jag. Skönt nu när vädret börjar bli fint så man kan gå ut och gå istället för att sticka till gymmet. Alltid skönt med frisk luft!


Nej nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska nog kolla runt lite på nätet :)

Ha en underbar dag..Kramis


Kommentarer
Postat av: lillebror

ja vill också ha en ny mobil -.-

2009-05-24 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0