SELMA!

Ja fy katten...vi hade ju problem med ComHem igår. Hade problem med både TV, internet och telefonen så idag provade jag att gå in på internet när jag kom hem från jobbet men det hände inget. Tyckte det verkade konstigt eftersom både mamma och pappa och Micke och Angelica hade internet så då kom jag på...AHA!
Bäst att jag kollar sladdarna till rautern eftersom att jag vet att en viss Selma tycker om att bita på sladdarna och mycket riktigt. Hittade en sladd som hon hade bete rakt av...GRRR!
Tur i alla fall att det var till rautern för kunde ju bara koppla ur den och köra genom modemet istället, men träligt i alla fall. Ska ordna riktigt ordentligt sen i nya lägenheten så att vi har koll på alla sladdar och så att ingen ligger löst på golvet för då kommer hon att bita på dom på en gång..Tyvärr!




Fy skäms på dig Selma...Tur att du är så söt för man kan inte vara sur på dig särskilt länge!

Kommentarer
Postat av: Lillebrorsan

HAHAHA, katt skrälle xD

2009-05-07 @ 15:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0