Soffdags

Ja nu blir det inte mycket mer idag. Ska bara lägga mig på soffan nu och njuta av det sista av helgen. Har nyss kommit hem från mamma och pappa..var trevligt men tror alla var lite trötta, blev det speciellt efter att man ätit.
Hoppas att ni har haft en trevlig helg också..

Imorn så är det dags att betala lägenheten. Ska träffas vid 13.30, tur att jag slutar då imorn. Hoppas att Nettan kommer i tid bara så jag hinner! Sen ska vi ringa till verkstan också för bilen läcker fortfarande växelolja så det får dom se till att fixa. Tänker inte betala så mycket pengar och sen är det inte fixat! Kollade nu när jag åkte från mamma och pappa där jag hade stått med bilen och det var en hel del faktiskt! Var ju ingen droppe bara utan det var en pöl...suck!
Får se vad de säger!
Sen efter det på kvällen så ska Jerry spela första matchen med korpen imorn. Drar juh igång nu igen och självklart ska jag följa med och heja. De behöver ju mig där på kanten..haha!

Nej nu ropar soffan, teven och kissarna.
Kissarna de är helt slut efter en dag i solen, men var nog skönt för dom att få komma ut.
Ha en fortsatt trevlig kväll..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0