Soldags

Gud va skönt, har nyss kommit in. Har legat på baksidan och solat i ca. två och en halvtimme så nu har jag fått lite färg...Äntligen! Hade med mig kissarna ut också och det gick hur bra som helst så nu har dom fått ordentligt med luft idag :) Skönt det i alla fall, var t.o.m Selma som ville gå in, tror hon var hungrig och sen var det panik på lådan så fort vi kom innanför dörren..gumman då!
Nu så har jag hunnit med att duscha också, var hur skönt som helst. Tog mig en kalldusch :)
Nu ska jag alldeles straxt göra mig fin för morsdag. Ska till Ann först och fira henne, sen ska jag skjutsa Jerry till jobbet vid 17.30 och sen åker jag hem till mamma och grattar henne.

Nej dags att ta sig lite mellanmål :)
Ska äta hemma hos Ann och Bosse sen så tar väl nått lätt. En frukt och lite kesell tror jag det får bli.
Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0