Träna..träna å träna

Japp det har jag gjort både idag och igår. Igår var jag iväg och körde spinning, kom inte upp så högt som jag ville på pulsbandet men jobbigt var det i alla fall så jag hade väl helt enkelt inte världens bästa dag.
Idag så har jag varit ute och gått med mamma i ca. 1 timme. Var ute och gick barkbanan vid Nobell och det var riktigt skönt. Kom lite regn men det slutade på en gång så det var ingen fara!

Imorn så kommer det att bli en träningsfri dag och det känns himla skönt.
Ska träffa Frida, Angeline och Malin imorn och vara lite onyttiga och skvallra :) Ska vara här hemma, men de får ta att det är lite stökigt! Just nu går man mest och väntar på att det ska bli den 8:e juni så vi får nycklarna till nya lägenheten... Längtar som fasiken...Kommer att bli underbart men jag har nog inte riktigt fattat att det är snart vi ska flytta och att vi ska flytta överhuvudtaget. Kommer bli bra i alla fall!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag lägga mig i soffan under en filt och bara ta det lugnt!
Vad ska ni göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0