Ullared





Jajamensan, igår var jag iväg till Ullared med mamma, Micke och Angelica. Åkte från Karlskoga runt 05-tiden och fy fasiken va trött man var! Vi tog det lugnt neråt och stannade några gånger efter vägen, men det var bara skönt att få komma ut och sträcka på sig. Klockan 09.30 så var vi framme så då var det bara att börja shoppa.

Jag handlade 2 linnen, 1 t-shirt, 2 bikinisar, 1 sporttop, 1 par träningsbyxor, 1 vårjacka och en scarves, 2 takfläktar till nya lägenheten, fruktskål, dukar, gardiner,vattenflaska, DVD-film, presentpapper och 2 par trekvartsbyxor åt Jerry. Tror att det var allt...Gick i alla fall på så mycket som jag hade tänkt så det var ju bra :) Fick även en plånbok och lite scrapbookingpapper av mamma. Tack så mycket!

Det blev i alla fall en lång dag igår, var hemma vid 22-tiden och då var alla helt slut. Inte så konstigt i å för sig. Har inte tagit några bilder på det jag köpt heller så får bli ett inlägg med bara en massa text. Inte så kul kanske men har ingen ork till å ta fram kameran och lägga upp det man köpt...sorry!

Tack mamma, Micke och Angelica för en underbar dag...Säger bara en sak...Smoked...rökt!
Är nog bara vi som var med igår som förstår men jag höll i alla fall på att dö av skratt..HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0