Vägning

Jahapp..då var det dags för vågen igen.
 Hade i alla fall gått ner 0,9 kg så nu är jag nere på sammalagt 6,5 kg igen...Det är jag nöjd med i alla fall!
Var även dags att mäta idag och det hade väl inte hänt så jätte mycket,men midjemåttet fortsätter att minska i alla fall...Hade minskat med 2 cm så sammanlagt är det nu 24 cm...Helt sjukt! Midjemåttet är det som jag är mest nöjd med under den här perioden som har varit. Visst jag hade säkert klara att gå ner mer i kg också, men har nog inte haft det jäklar anammat som hade behövts då..jaja, man kan inte få allt :)

Kommentarer
Postat av: Mara

2009-05-05 @ 00:47:14
Postat av: Maria

Nu var det längesen jag var inne här, har varit dåligt med bloggläsande för mej på sistone. Men du 24 cm e ju kanon o 6,5 kilo oxå =) Fortsätt kämpa nu så är du snart nere på målvikten ska du se =) kram kram o hälsa Jerry från oss =)

2009-05-05 @ 00:50:18
Postat av: Anette

Shit, 24 cm! Vilken kämpe!



Fortsätt kämpa så ska du se att det går snabbare än planerat... :o)



Kram

2009-05-05 @ 16:54:27
URL: http://anettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0