Ändrade planer

Jag och Jerry hade ju tänkt gymma idag, men jag fick strunta i det för jag åkte på att jobba istället.
Jag började kl.13 och jobbade till kl.19 så det blev ju några extra timmar, bra det när lönen trillar in på kontot :)
Får ju extra för 2 veckors semester också som jag inte tagit ut.
Kan behövas en del pengar nu med tanke på att jag inte vet hur det blir med stämpling och sånt. Ska ner till facket imorn och höra med dem vad som gäller.

Annars idag har jag inte gjort så mycket.
Var och solade direkt efter jobbet med mamma, så nu har man i alla fall lite färg så det känns himla skönt.
Nu ska jag fortsätta att inte göra nånting...
Ha en bra kväll..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0