Äntligen fredag

Idag har jag i alla fall lite inplanerat. Ska straxt till gymmet och köra triceps med älsklingen, är inte jätte taggad men det kommer nog när jag kommer till Träningslagret.
Sen efter det blir det nog att fixa lite mat och sen duscha och fixa i ordning sig. Sen klockan 16 ska jag till frissan så det ska bli så himla skönt. Ska klippa mig och det behövs verkligen. Var ju ett tag sen som jag var iväg nu och sen har jag hittat en frisyr som jag tror kommer bli jätte bra :)
Får ta en bild och visa er sen eller imorn...ska även göra ljusare slingor sen också.
Mamma får komma och hjälpa mig!

Sen ska jag nog plocka fram dammsugarna så den får äta upp alla dammråttor som springer över golven...haha!
Ska även damma och sen moppa golven, skönt att ha det gjort sen så man kan njuta av första advent på söndag. Ska även byta lite gardiner men får se om jag gör det idag också eller om jag gör det imorn efter jobbet.

Nej nu ska jag kolla vidare.
Uppdaterar mer senare..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0