Arbetslös


 Jaha då är man arebstlös..Känns riktigt illa!
Gjorde ju som sagt min sista dag på jobbet idag, slutade klockan 15 eftersom jag skulle iväg på kalas direkt. Tycker det är så jäkla dåligt av Kim att inte ens säga hej då. Trodde i alla fall att han kanske skulle vilja byta några ord med mig med tanke på att jag jobbat för honom i 5 år, men icke sa nicke!

Imorn ska jag iväg och skriva in mig på arbetsförmedlingen. Lillebror ska också följa med.
Får hoppas att det går bra bara, måste ju fixa papper också som jag kan skicka in till A-kassan så jag förhoppningsvis får stämpla. Håll tummarna för mig!

Måste ju till Leklådan i början av veckan också och be om mitt arbetsgivarintyg och sen min lönespec från Oktober som jag inte fått än. Ska be Kim skriva ett tjänstgöringsintyg också som jag ska skicka med när jag söker andra jobb! På tal om det...ni vet ingen som har nått jobb till mig? :)

Ha en bra kväll..kramis

Kommentarer
Postat av: e

GJORDE HAN INTE?

var va han då? riktigt dåligt. men det var väl inget nytt att han inte var årets arbetsgivare, eller? du fixar det här ska du se. Lägg manken till bara så finns det allt nya jobb. Tror att transcom rekryterar..?

2009-11-01 @ 22:44:15
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: svar till emma

Han var inne i affärn och han hörde när jag sa att jag skulle gå. Får väl se om han säger nått när jag ska dit och hämta papper. Lillebror funderar på att söka till Transcom :)

Pusss

2009-11-02 @ 00:50:07
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: e

transcom är bra..skit helt enkelt. Sök du med. Åtminstone 10 i månaden. Bättre än inget.

2009-11-02 @ 00:52:28
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: svar till e

Ja...jag får se hur jag gör.

Får se vad de säger på Arbetsförmedlingen idag först. Kramis

2009-11-02 @ 10:04:53
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0