Datanörd

Har blivit en datanörd. Sitter fortfarande framför datorn och det har jag gjort sen Jerry stack till jobbet vid 18-tiden. Har i alla fall gjort en del nödvändigt.
Har gjort ett eget CV som jag blev jätte nöjd med. Får visa Jerry imorn när han kommer hem så får jag se vad han tycker. Sen har jag varit inne på ICA´s hemsida och fyllt i deras formulär att man är intresserad av att jobba hos dom. Nu är det bara att hålla tummarna att man låter intressant så man förhoppningsvis för ett annat jobb!

Nu håller jag på med lite annat hemligt också :)
Kan inte skriva så mkt mer just nu...

Ha en bra kväll..
Nu ska jag fortsätta kolla på "Vem kan slå Filip och Fredrik".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0