Dop

Idag så var det ju dags för Melkers stora dag...dopet!
Var i 39:an från kl.13 då vi ställde i ordning bord och dukade fram det mesta så att vi inte behövde göra det efter själva dopet och efter kyrkan.

Var så fint dop och Melker han var så himla duktig. Blev lite trött i slutet så han somnade i pappa Mickes famn, men han gnällde inte en gång i kyrkan och med tanke på att han inte sovit nånting innan så gick det hur bra som helst...finns nog ingen snällare bebis än Melker. Jerry och jag är så glada att vi får vara hans gudföräldrar, kändes så himla speciellt att få stå längst fram i kyrkan och hålla honom under dopet..Du är underbar Melker!
Men kan inte bli så mycket annat med dina föräldrar <3

Nu orkar jag inte skriva mer idag, men lovar att uppdatera mer.
Ska försöka få lite bilder från Micke och Angelica och sen ska jag se om det finns fler som har tagit bilder för våran digitalkamera dog självklart så fick inte så många bilder...skräll!
Tur att det i alla fall fanns fler som hade med sig kamera. Återkommer med bilder som sagt när jag fått fler.

Nu blir det mys i soffan med älsklingen och kissarna. Stackarna har ju fått vara ensamma hemma jätte länge idag så ska vara sociala med dom nu :)

Godnatt och sov så gott allihopa..
Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0