Fräscht

Nu är det städat och fint i vårat palats.
Måste bara moppa golven också, får se om jag gör det när jag kommer hem. Just nu är jag hemma hos mamma och pappa för mamma har hjälpt mig att slinga håret..Tack!
Har även tagit fram ljusstakar och julstjärnor så nu är det jätte fint i alla fönster. Ska bara byta lite gardiner, men det hinns ju med imorn också ifall jag inte orkar när jag kommer hem!
Har även köpt en ljusslinga till balkongen och det blev super mysigt därute.
Känns verkligen som ett extra rum..Måste bara ställa fram nån tomte dit ut också :)

Känns jätte bra..trivs så himla bra i våran fina lägenhet.
Var rätt av oss att flytta dit älsklingen och tur att vi vann budgivningen :)
Nej nu ska jag byta om och sätta mig på cykeln och cykla hemåt så jag kommer upp imorn bitti.

Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0