Jobba

Japp idag är det jobb som gäller. Känns lite konstigt eftersom jag inte jobbat på jätte länge, eller ja kanske inte är så längesen ändå men de känns som det.
Jobbar i alla fall10-14 idag så jag får nog börja med att gå runt och kolla om det kommit in en massa nytt :)
Sen när jag jobbat klart så ska jag vara chaffis till Jerry och Bosse för de ska in till Örebro och gå på whisky mässa, ska båda köra in och hämta så jag har bilen i alla fall så jag kan ta mig nånstans.
Har erbjudit mig att jag kunde eftersom jag ändå tycker om att sitta och köra bil. Får ta med mgi IPODEN så är det ju lugnt...hihi...

Nej nu ska jag fixa i ordning mig det sista.
Jerry tycker i alla fall jag ser bra ut idag så det känns ju tipp topp att gå till jobbet då och starta dagen med en sån komplimang...Tack så jätte mycket älskling.
Blir jätte glad när du säger så, även fast det kanske inte alltid verkar som det...Älskar dig Jerry Axberg!

Ha en underbar dag allihopa.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0