Kyrkan

Idag så har vi varit till kyrkan och pratat lite om dopet.
Det var Jerry, jag, Micke, Angelica och så klart huvudpersonen...lilla Melker!
Kändes i alla fall riktigt bra och det var skönt att vi följde med för nu har man ju lite mer koll på det hela. Det är inte bara med dop inte, men det kommer att bli så himla bra.
Måste ju ta med både filmkameran och digitalkameran :) Ska be svärfar filma och sen får nog lillebror ha hand om digitalkameran..Finns inga stoltare gudföräldrar/faddrar än Jerry och mig <3
Han är ju för go lilla Melker...man smälter ju så fort han tittar på en.
Älskar dig Melker...kommer blir så fint dop!

Efter kyrkan var vi till 39:an och kollade allt där.
Var ju inte mycket som man behövde ha med sig så det var himla bra ordnat. Ska ju dit vid 13-tiden på lördag och ställa i ordning bord och duka fram lite...förbereda helt enkelt för fika efter dopet.

Sen så passade vi på att luncha tillsammans.
Det är ju inte direkt nått vi gör varje dag så det var riktigt mysigt! Fick bli lunch på Som hemma, så Jerry och jag käkade club toast och Micke tog hamburgartallrik, jäklar vilken burgare, Angelica tog lasange så jag tror att alla blev mätta och belåtna.

Sen delade vi på oss och var och en åkte hem till sig.
Tack så jätte mycket för en underbar dag/förmiddag. Det var kul att vi fick följa med för nu känns det mycket bättre inför lördagen. Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Micke,Angelica o Melker

Älskar er med. ser verkligen fram emot morgondagen. många pussar o kramar

2009-11-13 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0