Måndag

Då var det måndag igen och sista dagen på November månad.
Känns riktigt bra att December börjar imorn, men nu får det gärna komma lite snö så att man piggnar till.
Blir juh tokig på allt regn och på att det är så mörkt hela tiden!

Idag har jag i alla fall jobbat. Jobbade 13-18..alldeles lagomt :)
Sen efter jobbet så kom Jerry och Emma och hämtade mig för då var det dags att åka till spinningen. Var inte så himla peppad innan men när jag såg att det var "Heavy" passet med Jocke så kändes de bättre. Verkligen älskar det passet..Sista låten och det sista man gör får mig att rysa..hihi!

Efter spinningen så åkte Jerry och jag och handlade.
Bestämde att vi skulle göra hemmagjord pizza och bjuda hem Emma, Ann och Bosse så så fick det bli :)
Det smakade verkligen hur bra som helst och nu har jag ju matlåda tills imorn.

Nu ligger Jerry och jag i soffan och tar det lugnt.
Jag försöker komma in på A-kassan på internet men det verkar inte gå..suck!
Får väl posta stämpelkortet imorn i värsta fall.

Nej dags att sträcka ut sig i soffan.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: e

haha rysa var väl att ta i :D jag led fan :D

2009-11-30 @ 23:59:17
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0