Måndag

Måndag igen..Gick upp vid 11-tiden och då var det frukost dags och sen efter det göra sig i ordning för att åka till gymmet med lillebror och pojkvännen. Körde mage och rygg idag..gick riktigt bra!
Bokade även spinning för kvällen så nu får man ladda om för det men det ska nog gå bra. Jag har i alla fall ätit nyss, Jerry han är och fikar på stan med en kompis så får se när han kommer hem.

Annars idag så har jag varit till Arbetsförmedlingen igen. Sen var jag till Leklådan också för fick brev från A-kassan om att det arbetsgivarintyget/blanketten som jag skickade in behövde göras om. Så det bifogade en ny så den lämnade jag till Jenny så han kan fylla i den så fort som möjligt så jag kan få svar om jag får stämpla och i så fall hur mycket jag kommer att få ut.
Sen efter det åkte jag till Leklådans gamla lokaler och hämtade lite grejer som jag hade glömt, nu har jag även lämnat ifrån mig nycklarna. Känns fortfarande konstigt, men ju mer jag tänker på det ju mer vill jag komma ifrån Leklådan. Kan ju säga att du sköter det verkligen inte snyggt chefen...

Nej nu ska jag "fläka" ut mig i soffan en stund.
Kommer säkert somna men det spelar ju ingen roll.
Ha en bra kväll..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0