Mitt andra hem

Känns nästan som Träningslagret är mitt andra hem.
Har varit där 5 gånger redan denna veckan och det är bara onsdag. Men det känns i alla fall riktigt bra, igår så var ju älsklingen med och körde sitt första Bodypump pass och det gick jätte bra. Han tyckte det var kul så han kommer nog göra mig sällskap fler gånger...like it!

Idag så har vi gymmat. Körde triceps idag och det gick bra.
Blir bara gladare och gladare när man håller igång med träningen, men nu har vi sagt att vi ska ha 1 vecka då vi inte ska träna nånting...Vet inte hur det ska gå, kommer ju ha abstinens som tusan..haha..

Nu ska jag lägga mig i soffan hos älsklingen.
Vi ska sova lite middag innan han ska iväg och jobba natt.
Ha en underbar dag..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0