Näe?!

Varför kan jag inte somna om för?
Har nog legat och vridit och vänt på mig en halvtimme utan att kunna somna om.
Lite irriterande eftersom jag kollade på klockan sista gången kl.03.45 så det hade ju varit skönt om jag kunde få sova någon timme till i alla fall för idag behöver jag ju verkligen vara pigg.

Satt ju uppe och pysslade ett grattis kort igår fram till kl.03.20 eller nått.
Hade verkligen inga ideér men till slut så blev det i alla fall helt OK.

Ikväll blir det ju 50 årsfest för svärfar och det kommer bli så himla kul.
Tror de flesta gästerna kommer tycka att det är en riktigt rolig fest också..hihi..
Nej nu ska jag lägga mig här i soffan med täcke och kudde, har teven på i bakgrunden så får jag se om jag kan sova en stund till i alla fall...Väckarklockan ringer ju klockan 10 för då är det dags att dra igång...

Visar bilden på kortet imorn när Bosse fått det så han inte ser det här först.
Ha en underbar dag...Vi hörs om några timmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0