Nu så..

..har jag gjort några inbjudningskort till min 25-årsfest.
Blev riktigt nöjd faktiskt för de blev alldeles lagom. Fick bli 2 olika färger så blev ju inte exakt samma i alla fall.
Har ju kommit på att det går att spruta glitterspray på pappret nu också och det gjorde mycket.
Såg lite festligare ut då...

Nu ska jag bara kolla att lokalen som jag vill ha är ledig det datumet som jag ska ha festen och kalaset.
Har dock inte gjort inbjudningskort till mitt kalas där familj och så får fira mig, men det kommer.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen ska jag vara lite social med lillebror för han är här och gör mig sällskap ikväll. Nu sitter han och spelar tv-spel och jag passade på att uppdatera litegrann.
Är ju några som läser min blogg i alla fall, men är inte så många som kommenterar nått.
Kanske inte är nått att kommentera, men vore i alla fall kul om ni lämnade ett litet spår efter er...hihi...

Ha en fortsatt bra lördag kväll..
Imorn är det jobb igen för min del. Jobbar 11-16, men hoppas att tiden går fort.
Ska juha en lucia hos oss imorn mellan 13-15. Då bjuds det på saft och pepparkakor så då är ni varmt välkomna.
Kram på er allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0