Ny vecka

Då är det måndag igen. Jerry och jag tog först en ordentlig sovmorgon, eller i alla fall jag för Jerry hade ju jobbat natt så det var ju inte så konstigt att han ville sova ut.
Gick nog upp vid 13-tiden och käkade frukost och sen åkte vi till Frida, Tommy och Elias en snabbis för jag skulle kolla så de hade satt bilstolen rätt. Det hade dom allt gjort...bara att dra åt bältet ordentligt men annars hade de gjort som man ska. Stannade en liten stund men sen så åkte älsklingen och jag till Träningslagret.
Var ju dags att gymma lite..körde mage och rygg idag och det gick riktigt bra.
Vi kommer bli sååå fina..Undrar bara när min mage ska försvinna, tycker jag kör som bara den och tränar och det borde ju synas mer än vad det gör...lite ledsamt, men det är väl bara att fortsätta att köra på. Jerry tycker i alla fall att det syns och han talar om det för mig så det känns himla skönt.
Tack för att du peppar mig och får mig att känna mig bättre...
Träningen skulle inte vara densamma utan dig Jerry. Behöver verkligen din peppning och vissa dagar så är det du som behöver min peppning...så duktiga så :)

Efter gymmet blev det hem och fixa mat.
Idag fick det bli pannkaka och det smakade riktigt bra. Jerry gjorde maten och jag fixade diskmaskinen så det gick fort...jag dukade även fram också eftersom det tar ju lite längre tid att fixa mat än vad det gör att plocka ur diskmaskinen. Efter maten så blev det soffan en stund sen var det ju dags för dagens andra träningspass..SPINNING!
Gick skit bra på spinningen också så idag är jag himla nöjd med träningen.
Hoppas att det håller i sig och att det flyter på :)

Efter spinningen blev det en sväng igen till Tommy och Frida och Elias för vi hade lite bröd över sen Bosse 50 årsfest som började bli lite hårt så då kom Jerry på att de kanske ville ha det till ankorna eller fåren. Frågade Frida och de ville gärna ha det :)
Hade ju bara tänkt lämna det men vi blev kvar en stund. Jerry och Tommy tog lite kaffe och Frida och jag tog lite saft och sen fick vi lussebullar till det och gud vad bra det smakade...Tack så mycket!

Nu resten av kvällen så har vi bara legat i soffan och mösigt...vet att stavningen inte är så men ni fattar ju vad jag menar :) Nu ska jag väcka Jerry och sen blir det sängen nästa. Är ju dags för gymmet iorn förmiddag igen så det gäller att vi är utvilade...

Godnatt & sov så gott allihopa..
Vi hörs imorn...många kramar

Kommentarer
Postat av: Jerry

Tack själv! :) bra att du skriker på mig när jag inte trampar ordentligt :P pussss

2009-11-17 @ 07:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0