Onsdag

Bäst jag skriver vad det är för dag för själv så är jag helt dagvilsen.
Just nu så håller jag på att tvätta, var inte så mycket tvätt idag så det var skönt.
Ska straxt börja göra mig i ordning också eftersom jag ska till Leklådan på möte med Lärnia.
Ska bli intressant att se hur det går för dom och om de fått fram mer baby-saker nu än när jag jobbade sist.
Måste komma ihåg att be Jenny om min lönespec från Oktober också, vill ju ha koll på allt nu. Men det är ju lika bra det och man SKA ju få lönespec varje månad utan att behöva be om det.
Jaja, nu orkar jag inte börja gnälla.

Mina chanser att hitta ett nytt jobb ser bra ut...det skrev dom på Arbetsförmedlingen i alla fall...gillart!
Nej..vi hörs senare..
Ni måste ju bli bättre på att kommentera också föresten ;)
Vill ju ha lite feedback..haha!
Kram på er så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0