På´t igen bara

Nu har jag precis käkat lite frukost. Ska alldeles straxt sticka till jobbet.
Är Jenny och jag som jobbar idag, jobbar 11-16 så jag hoppas att timmarna går fort så man får gå hem snart igen. Kände igår när jag stod på jobbet att det här kan faktiskt kvitta, tror det beror mycket på att Kim inte gör som det var sagt utan att han frågar annan personal innan han frågar mig om timmar. Känner mig så jäkla utnyttjad så det finns inte. Måste tacka ja när han väl frågar mig för annars om jag tackar nej en enda gång så är ju "bye bye" till mig...

Nej nu måste jag borsta tänderna och sen klä på mig.
Har ni inget att gör kan ni ju alltid titta in på jobbet en sväng...det uppskattas.
Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0