Så jävla irriterande

Fick reda på idag att chefen hade ringt en annan personal som jobbade igår. Han ska ju i första hand ringa Nettan och sen mig, men tydligen så finns jag inte med på hans lista...eller?
Fattar inte vad faaan han håller på med!!!
Vi gick igenom klart och tydligt på mötet med facket vad som gällde, men tydligen gick det inte in och han får fortsätta göra som han vill. Men blir det fler gånger så blir det inte rligt för honom.
Har i alla fall skrivit upp det i almenackan och sen när han har gjort det fler gånger så blir det facket nästa. Jag har i alla fall inga missade samtal på mobilen eller hemtelefon så han har ju inte ens försökt att få tag på mig. Dessutom var jag ju nere på jobbet igår, men då frågade han mig ju inte heller...Är ju injte jag som ska behöva ringa och fråga varje dag om de har dåligt med folk och om jag ska jobba!

Näe..riktigt irriterad är jag.
Hoppas jag får ett annat jobb så kan jag skita i Leklådan.
Nu har jag fått avreagera mig litegrann i alla fall.
Ska ta fram dammsugarn nu också och fortsätta aveagera mig, då blir det ju snyggt här hemma också.
Blir att ta fram moppen också och skura av golven så det luktar fräscht också.
Bäst att jag passar på nu medans Jerry är på möte..Kommer va så fint när han kommer hem.

Näe, på med musiken...nu kör vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0