Söndag

Började dagen med att gå upp kl.06 för att göra frukost till Jerry och mig.
Han jobbade ju till klockan sex imorse så när han kom hem så hade jag redan dukat upp och tänt ljus...
Är ju faktiskt första advent idag och då måste det mysas.
Sen när vi hade ätit så gick vi och la oss..Jag ställde klockan på 09.45 eftersom jag jobbat idag.
Jobbade kl.11-16 och det var väl helt ok med folk. Var mer på eftermiddagen och våran luciakandidat hade lite att göra i alla fall då hon delade ut pepparkakor och fixade saft till de som ville ha :)
När klockan var 16.05 så frågade jag Kim om det var ok om jag gick, vi hade fortfarande kunder kvar då ch dom trodde säkert att vi hade öppet till kl.17, men icke!
I alla fall så åkte jag hem då så jag hann träffa älsklingen en stund innan han åkte till jobbet. Käkade lite tacosrester ihop och sen blev det i alla fall lite mys, men var ju inte lång stund vi hann ses...tyvärr!

Nu sitter jag och lyssnar på Beyonce och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Jag ska i alla fall jobba imorn och på tisdag också. Jobbar 13-18 imorn och 10-18 på tisdag. Får se hur det går då, men de ska ju inte vara några problem.

Nej nu ska jag kolla vidare litegrann..
Ha en skön söndag..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0