Tisdag

Har hunnit med litegrann idag i alla fall.
Började med att gå upp och käka lite frukost och sen bar det av till gymmet.
Gav tuttarna en rejäl omgång idag..hihi..var där med lillebror och älsklingen.
Imorn så får dom dessvärre klara sig utan mig för imorn ska jag till örebro med Frida och Angeline och shoppa...Me likey!

Annars idag så har jag klippt lillebrorsan och det blev riktigt snyggt om jag får säga det själv :)
Sen nu väntar jag på att klockan ska närma sig fyra för då ska jag till bibblan och ha möte med min arbetscoach. Får se vad hon tycker om mitt personliga brev. Ska gå igenom det idag och sen skulle jag få nån pärm med lite papper. Ska bli intressant! Hoppas inte att det tar för lång tid bara för det orkar jag inte med.

Sen efter det så blir det Bodypump. Börjar ju inte förrens kl.19.55 så jag hinner ju hem och ta det lite lugnt innan :) Jerry gör mig sällskap idag också...Tackar.
Mycket roligare att åka och träna då.

Nej nu ska jag vara lite social med mamma och pappa och lillebror.
Är ju hos dom och hälsar på för Jerry har en kompis hemma så jag tyckte att dom kunde får vara lite ensamma juh..hihi..

Ha en bra dag..
Njuta av det underbara vädret...Kramis

Kommentarer
Postat av: erika

måste bara säga det att vilken fin blogg du har:)

2009-11-24 @ 21:05:17
URL: http://minimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0