Tisdag

Idag har det varit full fart från det vi gick upp tills nu.
Först var vi juh och gymmade, sen medans Jerry var på möte så dammsög och moppade jag hela lägenheten. Himla skönt för det luktar rent och fräsch nu :)
När Jerry kom hem så åkte vi hem till Ann och Bosse och lånade deras garage och bytte till vinterdäck. Så nu kan snön och halkan komma för nu är vi förberedda...
Efter det så fick vi lite mat...spagetti och köttfärssås och sen blev det lite tårta till efterrätt. Smaskens!
Sen vid 19.30 så skjutsade Jerry mig till Träningslagret för då var det dags att köra pass nummer 2, bodypump!
Kändes riktigt, riktigt bra idag...jag får väl se om jag säger likadant imorn..fniss!

Nu så har jag duschat och nu blir det mys i soffan med världens underbaraste pojkvän.
Har poppat popcorn och tagit fram kudden och täcke och lagt i soffan...kan det bli mysigare?!
Ska kolla på film också...Batman-The dark night!

Ha en mysig kväll..
Vi hörs imorn :) Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0