Torsdag

Nu är det redan torsdag och jag har redan hunnit med en del idag :)
Har varit iväg till Kommunal och skickat iväg papper till A-Kassan så nu är det bara att hålla tummarna att jag får stämpla annars vet jag inte hur det ska gå runt..
Var även till Bokia och handlade lite papper eftersom Jerry och jag ska pyssla lite.
Kommer nog bli riktigt bra..Får väl se när vi ska göra det bara för det måste ju vara klart på lördag, men det ska nog gå bra!

Nu sitter jag och kollar på TV och väntar på att älsklingen ska vakna.
Är ju några timmar kvar men ändå :)
När han vaknar så ska vi åka till gymmet. Idag ska vi köra bröst och jag känner mig riktigt taggad.
Så himla skönt att träna.

Efter det så ska jag fika med Frida och Angeline, får se om Elias också följer med. Berodde på om Frida skulle lämna honom till sin farmor. Vi får se helt enkelt.

Nej nu ska jag googla lite till pysslandet :)
Ha en underbar dag..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0