Underbar dag

Vilken underbar dag.
Började med att Frida plockade upp mig vid 10-tiden och då åkte vi till Fridas mamma och lämnade Elias för hon skulle vara barnvakt idag så Frida fick egentid med oss tjejer. Det var himla kul, måste vi göra om tycker jag...haha...Blev lite dyrt bara, men billigare än vad jag trodde i alla fall så det är ju i alla fall positivt!
Var till Mariebrg, IKEA, Lågprismagasinet, Bauhaus och Rusta och det enda stället där jag inte handlade var på Bauhaus..hihi!
Köpte julklappar till mig själv :) Smart drag av mig för då får jag ju verkligen det jag vill ha.
Det svåra är ju bara att man ska hålla sig ända fram till jul, men då kanske man glömmer bort det mesta också som man köpt..hihi.
Jag har ju inte köpt alla julklappar till mig själv heller utan bara litegrann. Speciellt kläder eftersom jag ändå var inne på Gina och kommer nog inte åka in dit nå mer innan jul.
Sen köpte jag mycket till lägenheten, lite nytt julpynt så nu till helgen så kommer ljusstakar och stjärnorna fram och sen så ska jag ha belysning på balkongen så det ska bli himla mysigt.
Tror att det kommer bli fint...

Tack mina underbara tjejer för en underbar dag.
Det var verkligen toppen...Älskar er...glöm aldrig det...
Kram å puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0