01:52

Morgondagens planer är först gymma vid 10.30. Ska köra mage och rygg imorn så det ska bli så jäkla gött!
Sen blir det hem och äta och fixa i ordning sig för jobbet. Jobbar 14-18 imorn så det är ju alldeles lagomt, men kanske får smita 5 minuter tidigare eftersom Jerry kommer och hämtar mig straxt efter 18-tiden för då ska vi köra spinning. Eller ja, spinningen börjar ju klockan 18.30 men tar ju ett tag att fixa i ordning inställningar och sånt med cykeln. Jaja, får hoppas att Jenny kan stänga på Barnvagnen så jag kan gå och byta om i alla fall.
Tror inte det ska vara några problem men man vet aldrig.

Nu har jag bara 3 veckor kvar att jobba också. Det känns sådär, känns skönt på ett vis att komma därifrån men ändå så har jag ju varit där i 5 år så jag vet ju hur det mesta funkar och vad jag ska göra. Får väl se om jag får stanna på timmar. Det lät ju tveksamt sist, men han behöver ju samtidigt nån som kan jobba helger. Kan ju i alla fall jobba varannan helg eller nått beroende på hur det blir med stämplingen. Finns ju en del grejer som jag måste kolla upp. Får ta tag i det nästa vecka, skulle ju vilja gå till facket för tycker det är enklare än att ringa, men jobbar ju heldagar nu framöver och jag hinner ju inte gå iväg på lunchen heller eftersom vi bara har 30 minuter. Jag får se hur jag löser det, på nått vis måste det ju gå i alla fall.

Ska alldeles straxt göra i ordning mig för sängen.
Börjar ju t.o.m bli lite trött och det händer ju inte alltför ofta. I å för sig så är ju klockan närmre två nu så de e väl inte så konstigt!

Godnatt & sov så gott allihopa..
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0