Ahhhh

Nån som vet om Apoteket är öppet imorn?!
Det MÅSTE det vara annars blir jag tokig...har snart snötit slut på en hel hushållsrulle!
Nej fy tusan för att vara täpt i näsan..slår ju lock i öronen också!

Känner mig riktigt gnällig, men är inte så ofta jag är det..Hoppas jag!
Eller vad tycker ni?

Nu är det snart dags för sängen..
Ska läsa lite innan jag ska sova också..har snart läst ut den här boken.
Läser "En shopahoplic i väntans tider" och den är jätte bra. Alldeles lagom invecklad :) och man följer med lätt i den. Har ju läst alla som är innan också så då måste jag ju fortsätta. Måste börja skriva upp vilka böcker som jag läst för jag är hopplös på att komma ihåg det..oj..
Nu blev det ju nästan en hel uppsats här efter att jag sagt att det var dags för sängen..haha

Godnatt igen & sov så gott allihopa..
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0