Äntligen

Nu har jag fått hålla i Elias...Han är ju såååå söt!
Så himla charmig var han, men inte lätt att vara liten och inte veta vad man själv vill. Ena stunden ville han ha mat och i nästa stund ville han inte ha...sött! Frida & Tommy såg så himla goa ut med sin lillprins!
Ska ev. hälsa på med mamma i helgen, får bli en snabbtitt om inte annat men Frida och jag skulle höras av så får vi se om hon har tid en stund <3

Jag får be om ursäkt men när jag kollade digitalkameran så var inte den laddad..
Är ju ingen skräll direkt och tydligen lär man sig aldrig heller..men men..sånt är livet!
Nu ska jag återgå till mys med världens underbaraste pojkvän..han är ju ledig ikväll..Like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0