Delade känslor

Imorn så jobbar jag sista dagen. Har delade känslor, vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
Känns i alla fall konstigt, men har ju jobbat på Leklådan i 5 år nu så det är ju inte så konstigt!
Jobbar i alla fall 11-15 imorn, får väl se vad Kim säger. Måste ju i alla fall gå till Leklådan till veckan och hämta arbetsgivarintyget så jag kan lämna det till facket så jag får börja stämpla. Hoppas bara att det kommer igång fort så man slipper leva utan pengar!

Nån som har nått jobb till mig?
Är öppen för det mesta...

Nått positivt i alla fall med att bli arbetslös är ju att jag får träffa älsklingen mycket och att ja kommer att kunna träna hur mycket som helst...när jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0