Fullt upp

Det kommer verkligen vara fullt upp nästa vecka. Jerry ska ju ha kalas på lördag så innan dess ska vi hinna få upp lite tavlor och sånt på väggarna i vardagsrummet. Sen har vi ju en massa skräp efter renoveringen också som vi skulle behöva slänga. Tur att Jerry jobbar onsdag och torsdag bara i alla fall, men synd att jag jobbar 10-18 hela veckan för då kommer det ju inte hinnas med så mycket eller ja, Jerry får ju göra en del själv men är ju lättare om man hjälps åt. Jag är ju i å för sig ledig på tisdag och då är det ju Jerrys födelsedag så då kanske vi hinner med en del...Såhär ser veckan ut:

Måndag: Jobba 10-18
             Spinning 18.30
            
Tisdag: Ledig
           Gymma
           Uppvakta älsklingen
           Städa & göra snyggt i lägenheten
           Ulla kommer och hälsar på :)

Onsdag: Jobba 10-18
             Träna?

Torsdag: Jobba 10-18
              Träna?

Fredag: Jobba 10-18

Lördag: Jobba 10-15
            Kalas för älsklingen

Söndag: Shoppa med Micke, Angelica, Melker och Jerry i Örebro. Hoppas jag hittar nått snyggt att ha på mig tills Bosses 50-årsfest, ska även kolla kläder till dopet men jag har ju redan hittat vad jag ska ha på mig :)

Så, sådär ser veckan ut. Kommer nog hinna fylla på med mer saker men det här är ju det jag vet nu.
Nej nu ska jag slöa i soffan..Ha en underbar söndag kväll..
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0