Helgen

I helgen är det fullt upp. Imorn (fredag) så jobbar jag 10-18, ska börja packa på lagret inne på Barnvagnen då och det ser jag inte fram emot. Hade ju varit roligare med allt om man vetat att man skulle få vara kvar men just nu känns allt piss rent ut sagt. Känner att jag lika gärna kan gå hem nu och slippa hjälpa dom med sin j*vla flytt. Känns som jag har hjälpt till så jäkla mycket och alltid ställt upp för min chef men nu så börjar jag känna mig färdig med det. Vet inte hur jag känner alls. Vill ju vara kvar men vill även bort därifrån, kanske hitta nått jobb som passar mig bättre eller i alla fall någon som ger en beröm när man gjort nått bra och som tackar en när man ställer upp för företaget. Den 2:a november ska jag i alla fall till Arbetsförmedlingen och skriva in mig så jag får stämpla. Jag har ju inte kollat upp nått än, måste verkligen göra det. Får sparka mig i röva nästa vecka så jag kan ringa till Kommunal och fråga vad det är som gäller så jag vet det..
Oj..Nu får jag ge mig att skriva om jobbet för det var ju inte det jag hade tänkt, men det var ändå skönt att få skriva av sig lite. Är faktiskt underbart att ha en blogg där jag skriver precis vad jag tycker och tänker och även känner. Ni som inte har en blogg borde skaffa en...Om ni också tycker det är lättare att skriva av er istället för att prata om allt!

Nåja, nu till helgen planer igen.
Imorn (fredag) så är det som sagt jobb 10-18. Sen ska jag hem och då ska Jerry och jag käka lite tacos. Har längtat sååå mycket efter att det ska bli helg så Jerry är ledig..Saknar dig älskling när jag inte får vara hos dig!
Sen när vi ätit klart så ska vi åka hem till Ann & Bosse och fixa kycklingpaj till Jerrys kalas. Varken Jerry eller jag kan det där med paj så vi överlät det till Ann men ska ju i alla fall hjälpa till. Hon får välsäga hur vi ska göra så ska det nog gå bra..hihi! Efter att vi är klara med det så blir det nog bara att åka hem och fortsätta mysa...mmm..

Lördag så ska jag först jobba 10-15, ska hinna till Systemet också så får hoppas att jag kan smita ifrån en snabbis. Ska även hämta tårtorna som vi beställt också, får nog ta bilen så jag får med mig allt hem. Kan bli lite svårt att få med sig allt på cykeln! Sen blir det hem och fixa i ordning sig för kalas. Mamma, pappa, lillebror, storebror, Angelica, Melker, Ann och Bosse kommer vid 16-tiden så det blir nog körigt, men är ju ingen jätte panik om jag fortfarande håller på att göra mig i ordning. Tror nog att jag hinner klart innan, brukar ju kunna göra mig i ordning ganska snabbt så :)
Sen resten av kvällen så blir det god mat, tårta och lite snacks och sen öl och cider. Det blir grejer det!

Söndag så är det shopping i Örebro som står högst upp på listan. Ska in och kolla kläder till Melkers dop tillsammans med Micke, Angelica, Melker och Tobbe. Jag har ju redan fixat min outfit men ska försöka hitta nått snyggt att ha på mig på Bosses 50 årsfest. Hoppas jag hittar nått fint!
Sen på kvällen ska Jerry och jag spinna. Är ju Jocke som kör Heavy så det ska bli riktigt riktigt gött! Är ett tag sen som vi körde hans pass men vi har ju ändå hållit igång med spinningen så det ska nog gå bra..Känner mig redan taggad så det kan ju inte gå annat än bra...får vi hoppas i alla fall!

Nej nu är det dags för sängen.
Känner mig lite trött så ska nog kunna somna på en gång idag...Skönt!
Godnatt & sov så gott allihopa..Ni som orkat läsa ända till slutet :)
Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: mamma

vad bra det blev e de Emma som hjälpt dig? ses i morronn gumman. kramar mamsen.

2009-10-23 @ 21:58:40
Postat av: Anette

Va snyggt emma gjort åt dej.

höstigt lila! ;o)





Kram

2009-10-24 @ 01:28:17
URL: http://anettej.blogg.se/
Postat av: svar till Anette & mamma

Tack så mycket <3

Ja det är Emma som har varit i farten och gjort det fint härinne...Love it <3

2009-10-24 @ 09:25:27
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0