Längtar

Gud vad jag längtar tills imorn kväll. Då ska Jerry och jag äntligen få träffa Fridas & Tommys Elias.
Ska bli så himla kul...då ska jag klämma och känna lite. Finns ju inget mysigare än små bebisar!
Får ta med mig kameran så det blir lite bilder tagna...alltid kul med en massa kort. Lovar att lägga upp bilderna på torsdag i så fall...

Nej nu är det läggdags..Jag som skulle gå och lägga mig i tid idag, är ju inte förvånad att jag sitter uppe än men nu MÅSTE jag gå och lägga mig...Måste ju fixa matlåda imorn också innan jobbet för glömde det idag, eller jag har ju fixat laxen men inte det som jag ska ha till men det hinner jag imorn när jag äter frukost för det ska ju bara in i ugnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0