Lördagens planer

Imorn så ska jag börja dagen med att gå på marken. Är ju tydligen det i stan imorn, tycker de gör väldigt dåligt med reklam om det för är nog inte många som vet att det är marken..eller också är det jag som inte har koll!
Ska gå med mamma på förmiddagen innan Jerry vaknar...ska väl köpa det vanliga! Marknadsgodis och så ville älsklingen ha munkar, så det måste jag ju köpa :)

Efter det så ska Jerry och jag träffa Emma som hade bestämt sig för att överraska oss genom att komma hem i helgen..Bra initiativ! Hämtade henne i Laxå och så släppte vi av henne hos Ann på Bokia, gissar att du blev överaskad när Emma traskade in eftersom ingen visste att hon skulle komma hem.
Får se vad vi hittar på..ska ev. köpa färg och lim på Hallbergs också så vi kan börja göra om vardagsrummet...äntligen! Ska bli så kul att se hur det blir, men tror det kommer bli riktigt bra! Ville ju bli klara med det innan Jerry fyller år och det kommer vi ju hinna eftersom Jerry är ledig hela nästa vecka :)

Sen på kvällen så kommer ev. lillebror hit och gör mig sällskap. Blir nog lite tevespel och sen bara umgås, ska ju kolla på Körslaget också för det börjar ju imorn..Blir kul!

Nej ska alldeles straxt gå och lägga mig och läsa.
Tror jag börjar bli förkyld också för är täpt i näsan..suck!
Godnatt och sov så gott..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0