Näe..



Kollade nyss på en dokumentär på tv4 om "Världens största bröst" och jag kan inte förstå att nån tycker det är snyggt. Jag är absolut inte emot att förstora brösten, men det får ju inte gå för långt. Hur kan man göra nått sånt? Kommer nog aldrig fatta det, men kanske inte är meningen...
Jag skulle inte vilja förstora brösten, kan förstå då som har små om de vill ha större men tänk efter först och gör det inte för nån annans skull. I dokumentären så var det ju många av tjejerna som gjorde det för killarnas skull...Men varför?! Det är ju inte dom som förstör sin kropp eller utsätter den för fara. Finns ju en del risker med att ha sååå stora bröst! Kan ju inte vara bra för ryggen alls och inte för resten av kroppen heller. Någon hade ju t.o.m fått problem med hjärtat och hon hade svullnat upp på en massa ställen...Näe, så stora bröst går bort för mig!

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0