Näst sista dagen

Japp, idag jobbade jag näst sista dagen på Leklådan. Jobbar sista dagen på söndag och det känns inge vidare. Är ju inte det lättaste att få nått nytt jobb i dessa tider :( Vet faktiskt inte vad jag ska göra.
Imorn är jag i alla fall ledig och det känns såååå skönt. Har ju jobbat skit mycket denna veckan och det har varit mycket att göra på jobbet. Veckan som gått:

Måndag 10-18.40
Tisdag 10-19.00
Onsdag 9-18
Torsdag 7-19
Fredag 10-19

Inte så konstigt att man känner sig trött. Har knappt hunnit träffa pojkvännen nått heller och det känns inge vidare. Imorn ses vi i alla fall så då ska vi låsa in oss. Hinner ju mysa ett tag i alla fall men sen börjar ju han jobba kl.18..snyft!

Nej nu ska jag kolla vidare..
Ha de så bra..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0