Oh my god..

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Gick upp kl.08.40 och gjorde frukost till älsklingen, fick bli te, kokt ägg, fil med kalaspuffar och en smörgås med leverpastej och gurka å paket förståss <3
Sen när älsklingen ätit upp och jag fått i mig lite frukost så var det på med träningskläderna och förbi och hämta lillebror och sen blev det gymmet. Körde triceps och bröst idag och det gick riktigt, riktigt bra!
Blir nog inge mer gym denna veckan eftersom jag jobbar 10-18 och Jerry kör ju gymmet på förmiddagarna, men jag får ta nya tag till nästa vecka. Jaja, nu åter till dagens händelser.

Efter gymmet åkte vi hem till oss och började styla vardagsrummet. Satte upp en hylla över teven, sen maskerna + tavlan och det blev så himla bra. Nu känns det verkligen super mysigt! Trivs så jäkla bra här hemma och nu känns vardagsrummet som det passar in bättre. Blev ju beigt och lite brunt å guld...Me like <3

När vi gjort klart det så blev det att sätta igång med maten. Gjorde pommes, lövbiff och börnisås...smaskens! Sen hoppade vi in i duschen i omgångar och fixade i ordning oss litegrann..Jag som vanligt började ändra om med lite ljusstakar och så. Blir nästan alltid så när man håller på att göra nått nytt här hemma men nu tycker jag det ser bra ut. Hoppas Jerry tycker det också, men det tror jag att han gör.

Blev ju lite kalas för Jerry idag också. Ann och Bosse kom förbi en sväng på fika. Jag hade fixat marängtårta och det smakade riktigt bra. Var alldeles lagom att bjuda på :) Sen kom Ulla förbi också. Hon ville kolla hur vi bodde och så hade hon med kort som vi kollade på. Mamma, pappa, Micke, Angelica och Melker kom också så det blev lite folk, men det är alltid kul med besök. Speciellt nu när vi fått det så himla bra.

Nej nu ska jag mysa lite med Jerry. Han sitter och spelar Fifa2010 nu på sin PS3:a, han fick det spelet av mig imorse. Han ska få mer saker till helgen men måste vänta in lönen.
Godnatt & sov så gott allihopa..Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0